Prowadzisz mały biznes ? – Oszczędzaj kupując w dużych hurtowniach

Osoby prowadzące własny mały biznes często borykają się z konkurencją większych, sieciowych marek, które dzięki swoim rozmiarom mogą pozwolić sobie na obniżanie cen. Dlatego dla małych przedsiębiorstw kluczową sprawą...

Osoby prowadzące własny mały biznes często borykają się z konkurencją większych, sieciowych marek, które dzięki swoim rozmiarom mogą pozwolić sobie na obniżanie cen. Dlatego dla małych przedsiębiorstw kluczową sprawą jest oszczędność. Najlepszym sposobem na cięcie kosztów jest współpraca z tanimi dostawcami, np. dużymi hurtowniami, które oferują towar w korzystnych cenach oraz wiele benefitów dla małych firm. Duże hurtownie pozwalają lokalnym, prywatnym firmom konkurować z największymi gigantami na rynku.

Prowadzenie małego biznesu

Mały biznes jest określeniem dla małych i średnich sklepów, z których konsumenci korzystają każdego dnia. Przykładem może być sklep osiedlowy, gdzie klienci nabywają podstawowe produkty spożywcze, środki czystości, chemię gospodarczą czy kosmetyki. Zasadniczą kwestią w prowadzeniu takiego interesu jest źródło towarów. Aby sklep mógł konkurować z sieciowymi gigantami, dyskontami, czy supermarketami, musi oferować tani towar dobrej jakości. Ceny w sklepach sieciowych mogą być niskie ze względu na efekt skali. Duża firma robi duże zamówienia, może więc efektywniej negocjować ceny. Prywatni przedsiębiorcy nie mogą konkurować wielkością zamówień z tymi gigantami. Właśnie dla właścicieli takich małych sklepów przeznaczona jest oferta dużych hurtowni typu Makro, Selgros czy Eurocash.
Bardzo często konkurencyjną ofrtę cenową swojego asortymentu posiada sklep Makro, a najlepsze okazje znajdziesz na stronie z aktualnymi gazetkami – https://makro.okazjum.pl/

Mały biznes – duża hurtownia

Oferta dużych hurtowni dla małego biznesu jest niezwykle korzystna. Najlepsi hurtownicy nawiązują z przedsiębiorcami stałe relacje korzystne dla obu stron. Pozwalają oni na zaopatrywanie się nie tylko w asortyment oferowany później w sklepie, ale również w artykuły biurowe niezbędne do prowadzenia biznesu. Jednym z największych plusów dużych hurtowni jest dostarczanie zamówionych towarów bezpośrednio do sklepu oraz możliwość ustalenia dogodnych terminów płatności. Dla przedsiębiorców jest to bardzo korzystne, bo nie muszą sami martwić się o dostawy towaru, a odroczona zapłata pozwala na zaopatrzenie sklepu nawet, jeśli nie mamy na to pieniędzy w danym momencie. Towary szybkozbywalne rozchodzą się na tyle szybko, że sprzedadzą się przed terminem płatności. W związku z czym zarobią na siebie i przyniosą dodatkowy zysk z marży, który możemy schować do kieszeni, kolejne towary znów biorąc z odroczeniem płatności do czasu ich sprzedaży.

Hurtownicy tacy jak Makro, Eurocash i Selgros oferują również ciekawe programy lojalnościowe dla stałych klientów. Ciekawą ofertą od dawna poochawlić może się sieć Eurocash, której promocyjny asortyment znajdziemy na https://www.promocyjni.pl/eurocash Dzięki nim możemy uzyskać dodatkowe rabaty albo zbierać punkty wymienialne później na towary i usługi. Duże hurtownie to także przebogaty wybór produktów, dzięki którym zaopatrzymy nasz sklepik nie tylko w popularne artykuły znanych marek, ale również w szeroki asortyment produktów regionalnych, tradycyjnych, czy sezonowych. W takich hurtowniach, poza towarem na sprzedaż znajdziemy również wyposażenie sklepów, artykuły dekoracyjne oraz biurowe. Umożliwi to urządzenie, wyposażenie i zaopatrzenie naszego biznesu w jednym miejscu.

Prowadzenie małego biznesu nie jest proste. Osiedlowe sklepy wciąż muszą konkurować ceną i jakością produktów oraz usług. Dlatego bardzo korzystne jest nawiązanie bliskich relacji z najlepszymi dostawcami hurtowymi, którzy zapewnią nam ciągłość dostaw i wiele dodatkowych korzyści.

Kategorie
Biznes
Brak komentarzy

Zostaw komentarz

*

*

Podobne wpisy